تاریخچه ی شرکت بازی سازی ubisoft
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 2608
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

نیوز گیم 2012
بروزترین وبلاگ نقد وبررسی بازی های رایانه ای
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : ali

در سال 1991 بصورت یک شرکت بین المللی در امد و یک سال بعد اولین استودیو داخلی خودش را در فرانسه و سپس رومانی ساخت . و اولین چهره انیمیشن خود یعنی Rayman® را خلق کرد که به یک شاهکار هنری در عرصه بازیهای اکشن و ماجراجوی به عنوان یک کاراکتر بی دست و پا تبدیل شد. پس از آن تا سال 1996 چند استودیوی دیگر در ژاپن، ایتالیا و استرالیا راه اندازی کرد و تبدیل به یک شرکت فراگیر شد.

در سالهای 97 تا 99 با ساخت استودیو هایی در چین، کانادا، اسپانیا، ایتالیا، موروکو، میتر،مونتپیلر و آنسی از نظر درونی رشد چشمگیری کرد. سپس در مدت دو سال با خرید چندین شرکت بین المللی در زمینه بازی سازی به اولین شرکت در بورس پاریس تبدیل شد. از جمله معروفترین شرکتهایی که یوبی سافت به خریدشان اقدام کرد، شرکت Redstorm Entertainment USA: سازنده ی سری بازیهایTom Clancy شرکت Blue Byte Software Germany: سازنده ی سری بازیهای The Settlers و the Battle شرکت Game Studio و 80 عنوان بازی اختصاصی از جمله Prince of Persia®, ®Chessmaster و Myst® بود.

در فاصله سالهای 2002 تا 2004 با تولید عناوینی از جمله Tom Clancy’s Splinter Cell®, Far Cry™, Beyond Good and Evil™, XIII, Tom Clancy’s Rainbow Six® 3 و Prince of Persia® The Sands of Time به یک نام تجاری بین المللی سرشناس تبدیل شد و چند استودیو در کره جنوبی، فنلاند، کانادا، سویس و همچنین امتیاز استودیوی Tiwak studio در فرانسه را خرید. تا این هنگام شرکت Ubisoft صد میلیون نسخه بازی به فروش رسانده بود.

در سال 2005 حق امتیاز عمده کمپانی های HOLLYWOOD شامل : کمپانی Universal Studios برای ساخت بازیهایی بر پایه ی فیلمهایی که موفق به دربافت جایزه ی three-time Academy Award (اسکار) شده اند، مانند بازی King Kong، کمپانی Sony Pictures Consumer Products برای توسعه دادن بازیهایی بر مبنا تکنولوژی تحت شبکه ی Sony Pictures Animation’s و کمپانی LucasArts برای توسعه دادن بازی های سری Star Wars®: Episode III روی کنسول دستی را خریداری کرد سپس محوطه اصلی شرکت در کانادا را ساخت و به بهره برداری رساند.

در سال 2006 یعنی در بیستمین سال تاسیس خود تصمیم به کسب مقام اول در زمینه ساخت بازیهای نسل بعد گرفت و به سرعت رهبری گروه Xbox 360 را بدست گرفت و به اولین کمپانی در این زمینه تبدیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب